bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Thursday 19 May 2011

Bagaimana Menjadi Isteri Yang Lebih Baik  

 
1.Jagalah Dirimu
Ternyata bahawa hal terbaik yang boleh anda lakukan untuk suami anda juga baik untuk anda. Makan makanan sihat, memelihara rawatan yang baik, dan bersenam secara teratur. Anda akan terlihat dan merasa lebih baik, dan anda akan terus menjadi wanita yang dinamik dan menarik ia jatuh cinta dengan, tidak peduli usia anda.
2.Sering Mengucapkan Terima Kasih
Ketika penyelidik bertanya lelaki apa yang mereka inginkan daripada isteri mereka, apresiasi dan selalu membuat senarai. Semua orang suka dihargai, jadi jangan lupa untuk memperhatikan hal-hal suami anda tidak-untuk anda, untuk anak-anak, untuk rumah-dan berterima kasih padanya. Anda akan menaruh senyuman di wajahnya dan sedikit kegembiraan dalam hatinya.
3.Menjaga Romantisma Hidup
Bila kali terakhir anda mengucapkan kata-kata romantic kepada pasangan anda? Ungkapan kata-kata berikut sedikit sebanyak meningkatkan suasana romantic di antara anda dan pasangan anda.
4.Biarkan Dia Memiliki Ruang Waktu
Setiap orang memerlukan masa untuk diri mereka sendirian untuk berehat, menikmati hobi, atau bersosial dengan rakan-rakan-rakan. Jika suami anda mencintai bola sepak dan anda tidak,  jangan katakan kepadanya tentang hal itu. Tolak dia untuk memupuk persahabatan dengan lelaki lain. Dia akan menikmati persahabatan ini. Kajian menunjukkan bahawa orang dengan teman-teman cenderung hidup lebih lama, sihat hidup.
5.Membuat Suami Anda Sebagai Keutamaan
Dengan menekankan sehari-hari kerja, rumah, dan anak-anak, mudah untuk mengambil suami anda untuk diberikan. Luangkan masa untuk dia daripada anda untuk menyambung kembali secara teratur. Mengambil suatu kepentingan dalam karyanya dan hobi. Biarkan dia tahu dia penting bagi anda.
6.Jangan Cuba Untuk Mengubah Dia
Adakah anda keluar, tapi suami anda malu? Adakah anda seperti rumah yang bersih, tapi dia meninggalkan tuala di tingkat? Perilaku ahli mengatakan anda tidak boleh mengubah orang lain, anda hanya boleh mengubah diri sendiri dan bagaimana anda bertindak balas-sehingga mencari cara lain selain mengomel untuk menangani situasi ini. Letakkan bakul pakaian di bilik mandi. Dan ketika dia menghadiri majlis atau meletakkan tuala kotor di tempat yang tepat, berterima kasih padanya. penguatan positif mengalahkan mengomel bila-bila masa.
7.Jangan Membuatnya Neneka Apa Yang Anda Ingin Lakukan
Sangat mudah untuk mengandaikan bahawa orang yang tinggal bersama anda setiap hari juga tahu anda cukup baik untuk mengetahui apa yang anda inginkan. Tidak benar. Sebahagian besar daripada kita melihat dunia melalui keperluan dan keinginan kita sendiri, jadi jangan hairan jika suami anda berfikir bahawa apa yang anda inginkan adalah apa yang dia inginkan. Jika anda menginginkan sesuatu yang khusus-nasihat, pelukan, atau sweater merah untuk ulang tahun-biarkan dia tahu.
8. Biarkan Ruang Waktu

Sama seperti anda perlu masa untuk berehat dan berehat, begitu pula suami anda. Dia tidak dapat menentukan dengan cara yang anda lakukan, walaupun, sedangkan idea anda berehat selepas bekerja boleh bercakap atas segelas anggur, ia dapat menikmati tenang untuk sementara waktu, membaca akhbar, atau menonton TV. Cari kompromi sehingga baik keperluan anda terpenuhi.

9. Percaya Pada Suami Anda, dan Biarkan Dia Tahu Itu
Lelaki boleh memaparkan banyak keberanian, tetapi seperti kita mereka kadang-kadang berjuang dengan kepercayaan diri yang rendah dan perasaan kegagalan. Dan kerana laki-laki pendekatan dunia sebagai pesaing, kadang-kadang mereka akhirnya merasa seperti seorang yang gagal. Ketika dia pulang, suami anda perlu tahu bahawa ada orang di dunia ini yang percaya akan kata-katanya dan orangnya adalah anda terutama bila dia tidak percaya pada dirinya sendiri.

No comments:

Post a Comment