bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Monday 20 June 2011

Aku umpama burung yang BERTERBANGAN
Mencari dirimu yang jauh dimata
Aku ingin menggembara diserata alam
Semata-mata MENCARIMU duhai kekasihku
Persis burung yang baru mendapat sayap
Aku ingin MENAWAN awan
Agar aku bisa menakluk setiap rindu yang bersarang dihatiku
Aku ingin mengejar matahari
Kerana SAYANG lah mentari hatiku
Yang menyinari hidupku yang suatu tika dulu kegelapan
Aku ingin menjadi BURUNG yang bebas terbang
Agar aku tidak gentar menghadapi perpisahan
Kerana dengan adanya SAYAP
Aku bisa menerobos dipelusuk alam ini
Mencari dirimu
Andai aku tahu
Dirimu menjadi milikku selamanya
Akan ku terus memburu dirimu
Agar aku tidak bisa lagi
TAKUT menghadapi kesepian di dunia ini
JIKA aku mampu menakluk dunia ini
Hanya untuk MEMILIKI dirimu
Akan ku cuba menakluk dunia ini
BILA diri ini sedari kau amat menyayangiku
Terasa langkah kaki ini semakin BERANI
Inginku menumpang naungan kasih sayangmu
Selama-selamanya
IZINKANLAH aku menjadi teman
KEKASIH dan MILIKMU selamanya..

No comments:

Post a Comment