bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Tuesday 21 June 2011

sayang jangan kau pergi ketika aku memerlukan dirimu........ setiap saat aku mengingati dirimu............apa salahku....... kau buat ku begini.......keseorangan tiada berteman........... setelah dulu kau beriku harapan menggunung................ kita pernah berbicara ttg masa depan...........betapa kau suka anak kecil.. betapa aku suka apa saja ttg dirimu.........mgkn kau tak lupa..... tapi di sebab kan jarak usia....statusku sewaktu kau mengenaliku... kau jadikan alasan...betapa keluargamu tak merestui hubungan kita... sayang...tiada ku pinta jadi begini...tiada ku mengharap perhubungan kita terputus di tgh jalan..lantaran itu kau meninggalkan ku..terkapai kapai.. tanpa sesiapa menemani..... sayang.....jika kau mendengar ketika ini..ketahuilah...aku masih sygkan mu.. masih mengharapkan kita akan bersama di suatu hari nanti...walaupun hatiku kau pernah luka kan...demi hubungan yg berlandaskan ikhlas dari ku.. ku pohon akan agar dikau mengenang pahit manis ketika kita bersama.. org boleh berkata apa saja....tapi kita pernah merasa sedikit bahagia ketika bersama..kerna kau jauh di sana..dan aku di sini...tapi itu bukan alasan kau pergi dari ku.....walaupun kau pernah menduakan aku..demi kasihnya aku padamu..aku memaafkan dgn harapan kau akan berubah.....ternyata kau masih begitu...terus memberiku harapan yg kosong.... setelah di tolak..di tambah..dalam percaturan hidupku...mmg aku patut di persalahkan....aku dah berumur..masakan layak untuk memilikimu yg muda serta ada pelajaran tinggi....atas esakan kawan kawan mu..kau termakan... lantas kau bersikap acuh tak acuh terhadap ku...kerap kau menyakiti hatiku ketika kau bergurau..papa dah tua....berkali benda yg sama kau lafazkan..seolah kau x menyukai ku... yelah....kini ku sedar..aku harus sedar...siapa diriku..yg mengharapkan sesuatu yg tak pasti....biarlah aku begini..telah tertulis jodohku..cuma aku yg tak tau siapa...di saat ini..mmg aku ada teringatkan mu..tapi ku kuatkan semangat untuk terus ke depan tanpa kehadiran seorang teman bergelar kekasih...dgn usiaku yg makin meninggi..ku rasa cukuplah bagiku..dalam mengejar cinta seorang perempuan....aku pasrah pada ketentuan nya....... biarlah masa menentukan....yg pasti hidup perlu di teruskan jua.....ku doa kau bahagia dgn pilihan mu..pilihan keluargamu..itu yg mereka mahu...... Desakan air bisa merubah Dan segunung pasir akan menjadi lembah Tiada yang mustahil keteguhan cinta Tumbang kerna desakan Seribu dugaan Begitu terjadi diantara kita Perjalanan yang menguji tak terlawan rasa lalu kita tewas... diarus yang ganas Sungguh berat untuk menghadapi semua ini Tak terdaya lagi untuk mengharungi melepaskan kau pergi itu yang terjadi Mungkin suratan kita hanya disini cuma Perpisahan mungkin akan membawa hikmah Kau terimalah segalanya dengan redha pengalaman kita abadikan dalam jiwa... mr madah... 11.10 mlm 21.6.2011

No comments:

Post a Comment