bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Monday 20 June 2011

KEHADIRANMU disisiku umpama mentari
Yang menerangi kehidupanku
Dengan belaian kasih sayangmu
Yang sering berlagu indah dihatiku
SAATKU SENDIRIAN
Kau datang kepadaku
Dengan membawa sejuta harapan
Ketenangan dan kebahagiaan yang tercurah
Umpama lautan yang terbentang luas
Hadirmu menjadi penyeri hidupku
Hingga ku terpesona dengan keindahan kasih sayangmu
TIKA INI
Ku sentiasa menanti kehadiranmu
Mendambakan senyuman yang terindah dari bibirmu
Disisiku disampingku
Agar ku mengerti kau bahagia disisiku selamanya
Andai kau terluka, izinkanlah aku jadi penawarnya
Andai aku yang terseksa, biarlah dirimu menjadi penyembuhnya
AKU amat menyayangimu
SEMPENA ulang tahun kelahiranku ini
Aku mendoakan kasih sayang kita kan mekar abadi
KEKAL selamanya disamping restu ILLAHI
Antara kita tiada lagi rahsia
KAU DAN AKU saling mencinta
Moga kasihmu dan kasihku melekat dihati menjadi SATU
Kan ku bina istana cinta ini
Dengan sejuta senyuman..dengan iringan doa
AGAR cinta kita KEKAL selamanya
Aku amat menyayangimu
SELAGI UMUR dikandung badan
Ku akan bertahan dengan rasa cinta ini

No comments:

Post a Comment