bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Thursday 16 June 2011

buat sahabatku yang jauh..

ketika puisi ini karang
kau masih berada disamping ku seperti selalu
kau masih mengulangi peranan mu yang dulu
tiada apa yang dapat kusampaikan
melainkan ucapan terima kasih teman

air mata ini mengalir lagi
bila mengenangkan mu yang jauh disitu
adakah kau gembira seperti ku
atau sebaliknya tidak pernah aku ketahui

engkau sahabat cukup baik
tidak pernah engkau mungkiri
janji manis mu
sedang aku selalu pergi tinggalkan mu

maafkan ku duhai sahabatku 
yang indah dunia
jua indah akhirat
dikesempatan ini
aku ingin selalu disamping mu
dan menjadi sahabatmu yang setia

teman..
andai hatimu luka-luka
jangan lagi menangis dalam kegelapan
kerana dihujung jalanan itu
aku setia menanti mu
ingatlah aku tidak akan biarkan dirimu
menangis lagi

No comments:

Post a Comment