bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Friday 17 June 2011

ku ingin engkau tahu
segenap hatiku kini diselubungi rindu
hijab hatiku bagaikan diselimuti rasa rindu yang menggebu
sehingga langkasuka hati berbicara sendiri
ku ingin engkau tahu kasih
setiap jerih rinduku bagaikan tertusuk dihati
hingga suaraku bergetar untuk berbicara
sedangkan ku ingin meluahkan segala rasa hatiku
cuma kebimbangan getar suaraku berubah menjadi nada sedih
hanya kerana kerinduan yang teramat untukmu
ku ingin engkau tahu
jauh disudut hatiku ini
inginku menemui dirimu
namun apakan daya
diriku disekati kesibukan dan juga majlis
yang menghalangku untuk menemuimu
sedangkan hatiku sudah merasa rindu untuk bertemu denganmu
ku ingin engkau tahu kasih
semalaman hatiku merayu rindu untukmu
ingin menemuimu dititik mimpi
agar terkambus rindu yang menghimpit hati
namun ku percaya rindu ini mengajar aku erti kesabaran
mengajar aku erti ketabahan
agar tidak lemah..tidak mengikut perasaan
ku ingin engkau tahu sayang
segenap hatiku hanya untukmu
rindu yang menjelma tercipta khas buatmu
walaupun engkau jauh dariku
tiap kenangan..tiap bicara..tiap senyumanmu
masih menjadi temanku
sehingga waktu ini ku mampu tersenyum mengenanginya
sedangkan hatiku disarati rindu untukmu SAYANG
ingin aku teriak didada langit kala ini
yang aku AKU RINDU PADAMU..

No comments:

Post a Comment