bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Thursday 16 June 2011

maaf kan aku..
atas kesilapan ini 
memang sengaja ku lakukan 
tapi bukannya apa-apa
hanya kerana aku sungguh mencintai kamu

mungkin ini peluang untuk 
mengenali lkamu ebih dekat
tapi, sayang sekali pegangan dan prinsip ku
lebih kuat mencintai Allah
benar..sungguh ku cinta kamu..
kerana itu aku masih begini..
masih seorang gadis yang pemalu..
masih seorang gadis yang banyak pantang larang

kamu juga seperti ku bukan..
masih pemalu seperti dahulu
dari segala tingkah dan perkataan..
terlalu menjaga tertib sehingga
aku kadang-kadang berkecil hati..
juga kamu yang sering tersentuh hati.

aku...
bukan manusia sempurna
yang mempunyai mukjizat...
untuk mengawal perasaan kecewa..
tapi aku masih boleh bersabar dan menanti
kerana itu sungguh ku cinta kamu

No comments:

Post a Comment