bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Thursday 16 June 2011

tak mungkin melupai kehadiranmu
tak bisa ku melupakan denyutan cinta ini
kerana dihatiku
namamu dan cintamu yang sering berlagu indah
mana mungkin aku melupai
sebuah kejujuran cinta
yang bermula dengan pandangan hati
kau dan aku tak pernah bertatapan
malahan kita pada mulanya tidak betah berbicara
hanya jemari ini yang meneruskan
perjuangan dan kehebatan hubungan ini
makin lama makin ku rasai debaran cintamu
hingga ku tak mahu melepaskanmu lagi
aku pernah dikecewakan dulu
namun aku kembali gagah menerima cintamu
hanya kerana keperibadian dan kesopananmu
hatimu yang memulakan segalanya
malahan aku tenang disapmping cintamu
kasihku
aku cintakan kamu!
sampai bila-bila aku akan terus kumandangkan bisikan ini
kerana aku tidak mahu memandang ke belakang lagi
dihatiku hanya ada kamu
dijiwaku ada kalbu menusuk jantungku
ianya adalah kamu!

No comments:

Post a Comment