bluesselamanya

bluesselamanya
puteh

Thursday 16 June 2011

tidak ada ungkapan seindah bahasa
menggambar betapa aku menyintaimu...

perlu kau tahu dan fahami
tentang artinya aku cinta kamu
kerana aku tidak mungkin menyatakannya lagi
setelah cintaku sampai keperingkat ini

saat kau menyedari tentang cinta
baru kau ketahui berapa nilainya
harga sebuah cinta seorang lelaki
yang teramat menyintaimu..

benarlah katamu..
cinta itu sering membawa kebahagiaan
yang memberi keceriaan pada setiap insan
aku mengakui aku pernah mengalaminya
tapi tidak pernah sekalipun aku memilikinya !

p/s = dear love, kira kau membaca puisi ini, tahulah engkau puisi ini ku karangkan buat mu. Walau bagaimana pun engkau di saat kau membaca puisi ini, samaada cinta mu pada ku masih ada atau tidak.. aku tetap akan menunggu sehingga takdir ku harus berhenti dari menyintaimu.. saat itu aku harus berlalu walaupun tanpa ku rela.. Sungguhnya aku cinta padamu.. teramat menyintaimu.. kerana itu aku harus pergi..

No comments:

Post a Comment